НДК Зала 1: 12 лв. Намаление за ученици, студенти и пенсионери – 10 лв.
Специални събития: Моята страст към киното – вечер на Стефан Вълдобрев. Цени на билетите: 20, 25, 30 лв.
Кино Люмиер, Дом на киното, Филмотечно кино „Одеон“, Влайкова, Френски институт, Културен център G 8, Euro Cinema: 10 лв.Намаление за ученици, студенти и пенсионери – 8 лв.
Човешкият глас и Класически удоволствия: 7 лв. Намаление за ученици, студенти и пенсионери – 5 лв.
Билетен център НДК, София, площад "България" 1
Телефони: (+359 2) 916 63 68, 916 63 69
Билети онлайн в Електронен билетен център - НДК
VR мания. Билетът е за 45 минути гледане на произведения по избор на зрителя. Сеансите са на всеки 30 минути. Цена – 20 лв.
Семейството
режисьор – Еторе Скола

Семейството
Италия-Франция, 1987, 137 мин.
режисьор – Еторе Скола
продуцент – Франко Комитери
сценарий – Руджеро Макари, Фурио Скарпели и Еторе Скола
оператор – Рикардо Аронович
монтаж – Франческо Малвестито
музика – Армандо Тровайоли
художници – Чинция ло Фацио и Лучано Рикери
костюми – Габриела Пескучи
продукция на MASSFILM/CINECITTA
световен разпр. – FILMEXPORT GROUP
награди и номинации:
6 награди „Давид на Донатело” – за най-добър филм, режисура, актьор на Виторио Гасман, сценарий, монтаж и музика
Кан – Конкурсна програма
Номинация за “Оскар” за чуждоезичен филм
5 номинации за „Давид на Донатело” - за най-добра актриса на Стефания Сандрели, операторско майсторство, сценография, костюми и звук
в ролите:
Виторио Гасман (Карло), Стефания Сандрели (Беатриче), Фани Ардан (Адриана), Джо Чампа (младата Адриана), Чечилия Даци (младата Беатриче), Андреа Окипинти (младият Карло), Отавия Пиколо (Аделина), Филип Ноаре (Жан-Люк), Рики Тоняци (Паолино), Серджо Кастелито (Карлето)
Рим. Кварталът Прати, 1907-1987 г. Това е периодът, в който се развива историята на едно семейство от средната класа, през спомените на пенсионера Карло. Тя започва от неговото кръщене като малък и завършва с празненството за 80-ия му рожден ден. Ставаме свидетели на израстването им заедно с брат му Джулио, на възпитанието му, на това как става родител, а след това и дядо.
Еторе Скола предлага филм, който не се ограничава с разказване на частни събития, въпреки че на практика не напускаме стените на къщата, в която минават десетилетия, появяват се различни хора, конфронтират се идеи, раждат се любовни истории. Семейството на Карло не може нито да се скрие от света, нито да окаже пряка съпротива на неумолимо променящото се общество. Скола обаче не иска да ни покаже един ключ за интерпретация и затова съзнателно залага на сложността на живота на индивидите и на онзи социален субект - семейството, което в Италия все още има символична стойност отвъд социално-икономическите и културните трансформации. Тук Скола използва актьорски състав от най-висок калибър, който обединява най-доброто от поколенията, сменили се на големия екран в италианското кино. Това е портрет на италианското общество, видян "отвътре" в едно от онези семейства, които режисьорът наблюдава със суров поглед, но и с дълбоко разбиране.