НДК Зала 1: 12 лв. Намаление за ученици, студенти и пенсионери – 10 лв.
Специални събития: Моята страст към киното – вечер на Стефан Вълдобрев. Цени на билетите: 20, 25, 30 лв.
Кино Люмиер, Дом на киното, Филмотечно кино „Одеон“, Влайкова, Френски институт, Културен център G 8, Euro Cinema: 10 лв.Намаление за ученици, студенти и пенсионери – 8 лв.
Човешкият глас и Класически удоволствия: 7 лв. Намаление за ученици, студенти и пенсионери – 5 лв.
Билетен център НДК, София, площад "България" 1
Телефони: (+359 2) 916 63 68, 916 63 69
Билети онлайн в Електронен билетен център - НДК
VR мания. Билетът е за 45 минути гледане на произведения по избор на зрителя. Сеансите са на всеки 30 минути. Цена – 20 лв.
Опрощение
режисьор и сценарист – Джон Майкъл Макдона

Опрощение
Великобритания, 2021, 117 мин.
режисьор и сценарист – Джон Майкъл Макдона
по романа на Лорънс Озбърн
продуценти – Елизабет Ийвс, Джон Майкъл Макдона, Тревър Матюс и Ник Гордън
оператор – Лари Смит
монтаж – Елизабет Ийвс и Крис Гил
музика – Лорни Балфи
художник – Уилем Смит
продукция на HOUSE OF UN-AMERICAN ACTIVITIES/BROOKSTREET PICTURES
световен разпр. – UNIVERSAL PICTURES
копие – ФОРУМ ФИЛМ
в ролите:
Ралф Файнс (Дейвид Хенингър), Джесика Частейн (Джо Хенингър), Мат Смит (Ричард Галоуей), Саид Тагмауи (Ануар), Кристофър Абът (Том Дей), Кейлъб Ландри Джоунс (Дали Марголис), Мари-Жозе Кроз (Изабел)
На ръба на развода, богатата двойка Дейвид и Джо пътуват към разточително уикенд парти, когато ненадейно блъскат с колата си и убиват млад мароканец, продаващ фосили край пътя. Те прибират тялото му в багажника и пристигат на партито в имение, собственост на известна гей двойка. Те скриват трупа в мазето на вилата и се отдават на вакханалията от танци, наркотици и разврат. На следващата сутрин на Дейвид му се налага да се изправи пред бащата на момчето и да посрещне съдбата си. За останалите партито продължава…
Джон Майкъл Макдона използва фелиниевски поглед към разпищолената буржоазия, показвайки как техните безвкусни забавления игнорират живота на околните, понякога със смъртоносни последствия. Режисьорът не пести иронията си към фаталистични теми като хедонизма, неоколониализма и нехайството на привилегированите.