НДК Зала 1: 12 лв. Намаление за ученици, студенти и пенсионери – 10 лв.
Специални събития: Моята страст към киното – вечер на Стефан Вълдобрев. Цени на билетите: 20, 25, 30 лв.
Кино Люмиер, Дом на киното, Филмотечно кино „Одеон“, Влайкова, Френски институт, Културен център G 8, Euro Cinema: 10 лв.Намаление за ученици, студенти и пенсионери – 8 лв.
Човешкият глас и Класически удоволствия: 7 лв. Намаление за ученици, студенти и пенсионери – 5 лв.
Билетен център НДК, София, площад "България" 1
Телефон: 02 916 63 69
Билети онлайн в Електронен билетен център - НДК
VR мания в Зала 4, НДК. Билетът е за 45 минути гледане на произведения по избор на зрителя. Сеансите са на всеки 30 минути. Цена – 20 лв.
Островът на Бергман
режисьор и сценарист – Миа Хансен-Льове

Островът на Бергман
Франция-Белгия-Швеция-Германия-Мексико-Бразилия, 2021, 112 мин
режисьор и сценарист – Миа Хансен-Льове
продуценти – Шарл Жилибер, Ерик Хемендорф, Лиса Виден и Родриго Тейшейра
оператор – Дени Леноар
монтаж – Марион Моние
художник – Микаел Вархели
продукция на CG CINEMA/SCOPE PICTURES/NEUE BIOSKOP FILM/
PLATTFORM PRODUKTION/PIANO/RT FEATURES
световен разпр. – KINOLOGY
разпр. за България – БЕТА ФИЛМ
номинации:
Кан – Конкурсна програма
в ролите:
Вики Крипс (Крис), Тим Рот (Тони), Миа Васиковска (Ейми), Андерс Даниелсен Лие (Йозеф)
Форьо – шведският остров в Балтийско море, на който дълги години е живял и снимал много от великите си филми Ингмар Бергман, отдавна се е превърнал в място за поклонение от страна на киноманите. Младата режисьорка Крис и по-възрастният й съпруг – вече утвърдения в занаята Тони, са резиденти по творческа програма на острова, където освен че отдават почит на майстора, се усамотяват и всеки работи по своя сценарий.
Миа Хансен-Льове деликатно наблюдава нарастващите разочарования в двойката, отдавайки почит към Сцени от един семеен живот на Бергман. С впечатляващ повествователен обрат (сякаш повлиян от Персона) тя трансформира филма в магически романтично-еротичен лабиринт. Крипс и Рот изразяват болките на брачната интимност с трогателна лекота. Майсторската режисура на този филм напомня, че Бергман, често осмиван като поет на страданието, е бил също и гений на комедията.